قرارگاه ثارالله: جریان فتنه هنوز خاموش نشده است

مسئول سیاسی قرارگاه ثارالله تهران با اشاره به جریان فتنه سال 88 تصریح کرد: مردم وانقلاب باید آگاه و هوشیار باشند و بدانند که جریان فتنه هنوز خاموش نشده است و در شهرهای مختلف جریان دارد.

سردار شفیعی با بیان این مطلب، افزود :عاملان جریان فتنه که دست نشانده کشورهای غربی علی الخصوص آمریکا و اسرائیل هستند، اتحاد و انسجام مردم را در راهپیمایی 22 بهمن نشانه گرفته‌اند و از مدت ها قبل جهت سرکوبی تجمع مردم برنامه ریزی کرده‌اند، لذا مردم هوشیار و آگاه ایران اسلامی باید همواره گوش به فرامین رهبر انقلاب باشد و با بصیرت کامل جهت حفظ ارزشهای نظام ، تلاش کنند تا از جانب دشمن خدشه ای به نظام وارد نشود.

شفیعی در ادامه با اشاره به توطئه های دشمن در سال‌های بعد از انقلاب گفت : هدف دشمن در دهه اول انقلاب با تحمیل جنگ 8 ساله بر ایران از بین بردن کل انقلاب و در دهه دوم تغییرات سیاسی و فرهنگی در کشور از طریق روی کار آوردن حزب کارگزاران و در دهه سوم انقلاب روی آوردن جریان اصلاحات و دادن امتیازات به دنیای غرب به بهانه تروریسم و انرژی هسته ای بود ، که به یاری حضرت ولیعصر و بصیرت رهبر فرزانه انقلاب و آگاهی مردم غیور ایران اسلامی تمام توطئه های دشمنان نقش بر آب شد.


 
 

دلیل کمک 50میلیون دلاری عباس چه بود؟

وقتی موسوی در اولین نطق تلویزیونی و انتخاباتی خود با صراحت بر اینکه ابتدا باید خودمان قوی باشیم تا به فلسطین کمک کنیم تأکید کرد، همه کسانی که دیدگاه‌های امام درباره صدور انقلاب،‌آرمان فلسطین و صهیونیست‌ها را می‌دانستند، متعجب شدند. بعضاً آن را به عنوان یک تاکتیک که می‌تواند در بخشی از عوام خریدار داشته باشد، قلمداد کردند اما اکثریت قاطع، آن را به چرخش در دیدگاه‌های وی نسبت دادند. حلقه دوم و همسو با نظر موسوی شعار نه غزه و نه لبنان بود که در روز قدس سرداده شد و موسوی نیز تاکنون از آن ابراز برائت نکرده است. اکنون که اسناد کمک 50 میلیون دلاری تشکیلات خودگردان به جناب موسوی لو رفت، تفسیر از شعار نه غزه و دیدگاه موسوی در نحوه تعامل با مسئله فلسطین نیز نمایان شد.
البته چرخش چپگرایان مدعی فلسطین از آرمان فلسطین قبلاً در دادگاه عبدالله نوری خودنمایی کرده بود اما عنوان مجدد آن از بیان موسوی ابتدا و در آن راستا ارزیابی نمی‌شد.
برای همه روشن است که علت کمک محمود عباس به موسوی برای راه‌اندازی رادیو برای چیست. محمود عباس امروز نقطه مقابل حماس در سرزمین‌های اشغالی است. حماس راه حل مسئله فلسطین را در مقاومت جست‌وجو می‌کند و محمود عباس گفت‌وگو و سازش بنابراین خود محمود عباس قبل از ما فهمیده بود که اگر موسوی به قدرت برسد سیاست خارجی نظام جمهوری اسلامی در حمایت از حماس دچار چالش خواهد شد و این برای وی به مثابه یک پیروزی تلقی می‌شد.
دوم اینکه محمود عباس می‌داند که موسوی به دنبال راه‌اندازی رادیو و تلویزیون غیردولتی در ایران است که این رادیو و تلویزیون می‌تواند برخلاف مواضع رسمی نظام جمهوری اسلامی در حمایت از مقاومت، برنامه پخش کند. بنابراین از نگاه محمود عباس در ایران و بر سر مسئله فلسطین بین یاران دیروز امام شکاف ایجاد شده است که عده‌ای به دنبال سازش در مسئله فلسطین و عده‌ای به دنبال حمایت از مقاومت حماس می‌باشند و از آنجا که محمود عباس در بین جناح حاکم در ایران جایگاهی ندارد، طبیعی است که به دنبال معنای جدیدی می‌گردد.
بنابراین طراحی شعار نه غزه و نه لبنان توسط سایت وزارتخانه اسرائیل از یک سوء،‌نگاه موسوی به مسئله فلسطین از سوی دیگر و اراده محمود عباس جهت حمایت از موسوی چه چیزی را تداعی می‌نماید؟ نکته جالبی که کمتر بدان توجه شده است اینکه در شعارهای روز قدس 1388در تهران به فلسطین اشاره نمی‌شود، زیرا اکثریت سرزمینی که امروز موسوم به فلسطین است در اختیار تشکیلات محمود عباس است. بنابراین معترضین در بلوار کشاورز تهران در روز قدس فقط نه را به غزه می‌گفتند که در اختیار حماس است. بنابراین اگر این جهت‌گیری عامدانه صورت گرفته باشد، صهیونیست‌ها و محمود عباس در جهت‌گیری انحراف در روز قدس نقش مستقیم ایفا کرده‌اند و حتماً موفقیت خود را جشن گرفته‌اند.
محمود عباس امروز در یک سرزمین غیرمستقل برای معیشت مردم خویش دچار مشکل است و حتی مالیات فلسطینیان ساکن در کرانه باختری نیز توسط اسرائیل اخذ و سپس به وی تحویل می‌شود. بنابراین با این وضعیت مادی و معیشتی، مسئله انتخابات ایران و موسوی از چه ضریب اهمیتی برای وی برخوردار بوده است که در اوج فقر و تنگدستی به ولخرجی روی آورده است؟ قطعاً خون‌های به ناحق ریخته شده مردم فلسطین نیز در جهت‌گیری رأی مردم ایران مؤثر افتاد و نیت‌های آلوده سازشکاران و منفعلان را رسوا کرد و عزت اجتماعی آنان را به ذلت و ننگ ابدی تبدیل کرد. بنابراین امروزه علت یکی از انحرافات ابداعی بعد از انتخابات 1388 به خوبی روشن شده و قضاوت عمومی ملت را قدری سهل‌تر کرده است. امید است مظلومیت و حقانیت نظام جمهوری اسلامی ایران موجب خفت و خواری بد خواهان، منافقان، واماندگان و دشمنان گردد و زلالیت انقلاب اسلامی همچنان کانون حمایت از محرومان و مستضعفان عالم باقی بماند. انشاءالله.


 
 

از 22 بهمن ایران تا 22بهمن مصر

روزهای سرد سال 57 دارای نقاط مشترک مختلفی با این روزهای مصر است.وقتی تظاهرات مصر شروع شد، خیلی‌ها قصد مصادره‌ی این حرکت را داشتند تا با معادل سازی غیر واقعی از روزهای استکبار ستیز مصر برای جنبش سبز آبرویی بدست بیاورند.اما با اوج گرفتن تظاهرات،  غلظت ضد استکبار بودن و اسلام‌گرایی بر همگان روشن شد، تا صفحات تاریخ مژده‌ی ثبت انقلاب اسلامی دیگر، این بار در مصر را بدهند.

 

داستان مردم مصر و مبارک در حالی وارد روزهای سرنوشت ساز خود می شود که هر گروهی از منظر خود نامی بر این اتفاقات نهاده است؛ ما ایرانی ها «انقلاب»، اعراب «انتفاضه» و غربی ها آن را «اعتراض» مردم مصر می نامند.

 

انقلاب اسلامی ایران و انتفاضه مصر از جهات زیر دارای وجه اشتراک هستند:

الف) اشتراک درجبهه دشمنان
1- دربرابرهردوجنبش ، نظام سلطه مرکب از آمریکاو هم پیمانان آن قراردارند، به ویژه رژیم صهیونیستی بسیارنگران بود و امنیت و حیات خود را درتهدید می بینند.

2- درداخل کشورها نیزیک نظام حکومتی مستبد ، موروثی و فاسد و مطیع سیاست های آمریکا بوده است.
ب ) اشتراک دراهـــداف :
1- سرنگونی نظام حاکم فاسد، ظالم و مستبد
2- مخالفت با وابستگی حکومت به قدرتهای سلطه گر جهانی
3- تامین عدالت اجتماعی واقتصادی
4- مشارکت مردم درتعیین حکومت
ج ) اشتراک درشیوه ها :
1- روش اصلی انقلاب اسلامی ایران برخلاف انقلاب های سوسیالیستی و یا جنبش های ناسیونالیستی پیش از خود که بیشتر بر شیوه های مبارزه حزبی و سازمانی و نبردهای چریکی ومسلحانه تاکید داشتند، به صحنه آوردن مردم و برگزاری تظاهرات بزرگ مردمی و اعتصابات ودیگراقدامات جمعی بود.


درنهضت های تونس و مصرنیز شیوه اصلی تجمع مردم واعلام مواضع خود است.
2- حضورقشر جوان به عنوان نیروی محرک اصلی جنبش ساکت
3- استفاده از مساجد، ساعات برگزاری نماز و شعارهای اسلامی (الله اکبر و....)

 

اما مطمئنا دشمنان مصر در مقابل مرحله‌های مختلف انتفاضه مصر ساکت نخواهند نشست زیرا از دست دادن مبارک به عنوان بهترین یاری دهنده اسرائیل برای حصر فلسطین، به معنی فلج شذن بازوی قوی این رژیم و آسان تر شدن امکان کمک به مردم مظلوم فلسطین می شود.

 

به همین خاطر، استکبار جهانی به هیچ وجه تمایل ندارد،تجربه‌ی تلخ انقلاب اسلامی و از دست دادن ایران به عنوان ژاندارم منطقه، خود را در گیر مقابله با یک جبهه جدید قرار دهد.

به همین خاطر استفاده از بنی صدرها برای جایگزینی مبارک بسیار محتمل است تا با استفاده از امثال البرادعی تنها یک مهره سوخته را با یک نیروی تازه نفس تعویض کنند، که هوشیاری مردم مصر در این برهه بسیار مهم است.

 

مقام معظم رهبری در توضیح این موضوع این در خطبه ی عربی خود این طور می فرمایند:

سلاح مهم ملتها در برابر حاکمان مزدور، اتحاد، وحدت و انسجام است. دشمن تلاش می کند تا با مکر و حیله، انسجام شما را از بین ببرد. از جمله شما را در مواقع مختلفی قرار می دهد و شعارهای انحرافی سر می دهد و چهرهای غیر قابل اعتمادی را مطرح می کند تا جانشین رییس خائن شوند اما شما اتحاد خود را بر محور دین حفظ کنید و همگی به ریسمان الهی چنگ بزنید و متفرق نشوید.


رهبر انقلاب اسلامی در ادامه خاطرنشان کردند: فریب آمریکا و غرب و مانورهای سیاسی آنان را در نهضت خود نخورید زیرا آنها تا چند روز پیش، از نظام فاسد حمایت می کردند و امروز که از حفظ وی ناامید شده اند، فریاد حق ملتها را سر می دهند. اینها تلاش دارند جای مزدوران را عوض کنند تا مزدوران خود را بر شما چیره کنند. این اهانت به احساسات ملتهاست پس آن را نپذیرید و به کمتر از برپایی یک نظام کامل، مستقل، مردمی و مومن به اسلام راضی نشوید.


 
 

از حمایت مردم مصر و تونس تا بیزاری از سران فتنه

مراسم گرامیداشت سی‌دومین بهار آزادی دقایقی پیش با تلاوت آیاتی از کلام‌الله مجید ‌و پخش سرود جمهوری اسلامی ایران در میدان آزادی تهران و به صورت همزمان در 850 شهر کشورمان آغاز شد.

این در حالیست که با وجود هوای سرد زمستانی و بارش شدید برف در تهران در ساعات آغازین صبح امروز جمعه 22 بهمن، جمعی از هموطنانمان در خیابان‌ها حضور یافتند و خود را برای این راهپیمایی عظیم سالانه آماده کردند.

‌گزارش‌های خبرنگاران ما حاکیست که مردم تهران از ساعتی پیش در ‌خیابان‌های منتهی به خیابان انقلاب و میدان آزادی حضور بهم رساندند.

مردم تهران که تصاویر حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری و پرچم‌های سه‌رنگ جمهوری اسلامی ایران را در دست دارند و در حال حرکت به سمت میدان آزادی هستند، شعارهایی از جمله "‌مرگ بر ضد ولایت فقیه‌ "‌، "‌ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند‌ "، "‌لبیک یا خامنه‌ای‌ "، "‌مرگ بر آمریکا‌ "، "‌مرگ بر انگلیس‌ "، "مرگ بر اسرائیل "، "‌مرگ بر منافق‌ " سر می‌دهند.

در ‌راهپیمایی 22 بهمن ‌‌در تهران که خانواده‌های شهدا، ایثارگران، جانبازان و همچنین مسئولان لشکری و کشوری حضور دارند، ‌بزرگ‌ترین پرچم جمهوری اسلامی ایران از میدان امام حسین(ع) تا میدان بزرگ آزادی در دستان مردم تهران حمل خواهد شد.

محمود احمدی‌نژاد رئیس‌جمهور کشورمان سخنران این مراسم در میدان بزرگ آزادی است که ‌پس از آن نیز نمازجمعه تهران به امامت حجت‌الاسلام والمسلمین کاظم صدیقی خطیب موقت نمازجمعه تهران اقامه خواهد شد.
 
***
به گزارش فارس ، مردم تهران با شعار "مرگ بر فتنه‌گر "، "مرگ بر موسوی "، "مرگ بر کروبی " و "مرگ بر خاتمی " خشم و انزجار خود را از فتنه‌گران داخلی و خارجی به نمایش گذاشتند.

در حال حاضر مردم تهران از خیابان‌های کارگر جنوبی و شمالی در حال عزیمت به سمت میدان انقلاب یکی از کانون‌‌های اصلی راهپیمایی 22 بهمن هستند.
 
***
به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری فارس، محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهور صبح امروز جمعه در حاشیه مراسم سی و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران و در جمع خبرنگاران، 22 بهمن را به ملت ایران و همه بشریت تبریک گفت و اظهار داشت: موج انقلاب متعلق به همه انسان‌ها، ملت‌ها و همه فطرت‌ها است که به فضل الهی رخ داده است.

وی با بیان اینکه به نظر بنده بیداری در همه جای جهان اتفاق افتاده است، تصریح کرد: به خاطر پایداری و عشق ملت ایران به آرمان‌های بلند الهی، امام (ره) و خط نورانی ولایت و امامت و ایستادگی بی‌نظیر ملت طی 32 سال پیام انقلاب منتقل و فطرت و دل‌ها بیدار شده است.

رئیس‌جمهور همچنین با اشاره به اینکه حرکت سنگینی از اعماق جامعه بشری در حال جوشش و حرکت است، تصریح کرد: انشاءالله در آینده‌ای نزدیک همه مناسبات یکسویه و ظالمانه به نفع عدالت، توحید و ملت‌ها تغییر خواهد کرد.

احمدی‌نژاد در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه توصیف شما از این جوشش عظیم چیست؟ خاطرنشان کرد: زلال اقیانوس دل‌های پاک به جوش آمده و انشاءالله همه آلودگی‌ها و پلشتی‌ها را از جامعه بشری خواهد شست.

وی در پایان از حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن تشکر کرد.
 
***
به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، راهپیمایان تهرانی در حالی که به سمت میدان آزادی تهران حرکت می‌کنند عکس‌هایی از بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب و همچنین پرچم‌های جمهوری اسلامی در دست دارند.
همچنین راهپیمایان تهرانی در محکومیت فتنه سران فتنه بعد از انتخابات طوماری امضا کرده و خواستار محاکمه فتنه‌گران از سوی قوه قضائیه شدند.
راه‌پیمایان 22 بهمن امسال با امضای طوماری که در میدان انقلاب تهران نصب شده است خواهان محاکمه سران فتنه 88 شدند.
براساس این گزارش در این طومار که خطاب به آیت‌الله آملی لاریجانی رئیس قوه قضائیه تنظیم شده، تأکید شده که با توجه به عدم بازگشت سران فتنه و حامیان آنها از عملکرد و اقدامات یک سال و نیم گذشته خود، مردم خواهان محاکمه فوری این افراد هستند.
این طومار ضمن تاکید بر خلع لباس مهدی کروبی و محمد خاتمی در محاکمه عادلانه میرحسین موسوی، مهدی و فائزه هاشمی رفسنجانی، میرحسین موسوی، محمد خاتمی و مهدی کروبی تاکید شده است.
هم اکنون این طومار در تقاطع خیابان‌های 16 آذر و انقلاب توسط راهپیمایان تهرانی به امضا می‌رسد.
 
***
به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری فارس، محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهور در ادامه سخنان خود در اجتماع عظیم و ملی راهپیمایان تهرانی که در میدان آزادی تهران گرد‌هم آمده بودند، ‌دهه فجر را یک گام به جلو، تولید و افق جدید و بالاتر و حرکت نو و توفنده توصیف کرد و با اشاره به دستاوردهای گوناگون انقلاب اسلامی، احیای خودباوری را یکی از مهمترین این دستاوردها برشمرد و تأکید کرد: همه استعمارگران و سلطه‌گران برای تثبیت سلطه خود بر ملت‌ها، در گام اول خودباوری را از ملت‌ها می‌گیرند اما انقلاب اسلامی خودباوری را در ملت ایران زنده کرد و ملت ایران قدرت، عظمت و توانمندی خود را یکبار دیگر باور کرد.

وی با بیان اینکه امروز همه باور داریم که هیچ آرمان و هدف بزرگی از دسترس ملت و جوانان ایران دور نیست، یکی دیگر از دستاوردهای انقلاب را احساس عزت و استقلال برشمرد و ملت ایران را مستقل‌ترین و عزیزترین ملت‌های عالم خواند.

رئیس جمهور در این زمینه افزود: انقلاب اسلامی همبستگی و وحدت ایجاد کرد و مرز‌های منطقه‌ای، قومی و قبیله‌ای، ‌‌گروهی و احزابی را در هم شکست و وحدت و همبستگی بی‌نظیری بر اساس توسل و توکل به خدا در ایران زمین به وجود آورد.

احمدی‌نژاد به پیشرفت‌های عظیم علمی و صنعتی ملت ایران به عنوان یکی دیگر از دستاوردهای انقلاب اسلامی اشاره و خاطرنشان کرد: امروز دانشمندان ایران در همه عرصه‌ها فعال هستند و در حوزه هوا‌فضا، ‌سکوهای پرتاب، ‌انواع پرتابگر‌ها، ماهواره‌ها، ایستگاه‌های زیر‌زمینی و مدیریت ماهواره‌ها ‌را می‌سازند و امروز در فکر آن هستند که موجود زنده به فضا بفرستند.

وی ضمن ابراز امیدواری از فرستادن موجودات زنده به فضا برای آزمایش در سال 90 توسط دانشمندان ایرانی تأکید کرد: بر اساس برنامه‌‌ریزی‌های صورت گرفته، اولین انسان ایرانی قبل از سال 1400 با دستگاه پرتاب‌گر و تجهیزات ایرانی در فضا قرار خواهد گرفت.

رئیس جمهور با اشاره به حضور ایران در زمره معدود کشورهای دارای فناوری نانو‌تکنولوژی تصریح کرد: تا قبل از این، ملت ایران را به پسته و فرش می‌شناختند و هر زمان که مسئولان کشور به سایر کشورها سفر می‌کردند، برای همتایان خود، پسته، هنر و فرش ایرانی هدیه می‌بردند اما امروز به نقطه‌ای رسیده‌ایم که در سفرها، علاوه بر پسته و هنر دستی ایرانی، یک دستگاه پیشرفته و بسیار مجهز از نانو‌تکنولوژی و پیشرفت‌های فناوری ایران را به عنوان سوغات ایران به مسئولان سایر کشورها هدیه می‌دهیم.

تلاش مستکبران عالم برای ایجاد مانع در مسیر هسته‌ای شدن ایران بخش دیگری از سخنان احمدی‌نژاد بود که وی در این زمینه یادآور شد: مستکبران عالم که شاهد پیشرفت هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران به عنوان پیش‌قراول و خط‌شکن ملت‌ها بودند، تلاش کردند مانع دسترسی ملت ایران به قله‌های هسته‌ای شوند، اما امروز همه چرخه‌ هسته‌ای در اختیار دانشمندان و جوانان ایران زمین‌ قرار گرفته است.

رئیس‌ جمهور با بیان اینکه آنها همه توان خود را برای جلوگیری از رسیدن ملت ایران به قله‌های پیشرفت بسیج کردند، 2 راه را پیش روی مستکبران متصور شد و راه اول را ادامه مسیر قبل که مسیری تجربه شده است، برشمرد.

"شما همه قدرت شیطانی و مادی خود را بسیج کردید که ایران هسته‌ای نشود که اگر بخواهید همین مسیر را ادامه دهید، شکست خواهید خورد. "

احمدی‌نژاد راه دوم را راه تعامل، همراهی و همکاری به جای تقابل دانست و خطاب به مستکبران عالم تأکید کرد: اگر با ‌ایران همراهی کنید، ‌ما نیز ‌استقبال می‌کنیم، اما اگر به خیالات خام خود ادامه دهید، ملت ایران راه خود را ادامه خواهد داد و هیچ نیازی به شما نخواهد داشت.

وی ادامه سخنان خود را به پیشرفت‌های دانشمندان ایران در عرصه‌های بیوتکنولوژی، ساخت داروهای جدید و روش‌های درمانی جدید از جمله سلول درمانی اختصاص داد و با اشاره قرار گرفتن دانشمندان ایرانی در رده‌های برتر جهانی در این زمینه تصریح کرد: امروز صنعت ملت ایران نیز به سرعت در حال پیشرفت است و طی 5 سال اخیر ظرفیت فولاد، سیمان، پتروشیمی، آلومینیوم، مس و صنایع پایه و مادر 2 برابر شده ‌و امروز ‌یک حرکت سنگین سرمایه‌گذاری در زمینه‌های صنعت و کشاورزی در تمام ایران در جریان است.

رئیس جمهور یکی دیگر از دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران را عمران و آبادانی ذکر کرد و با اشاره به 3 مقطع تاریخی که در ایران عمران و آبادانی انجام شده است، یادآور شد: دوره اول به قبل از اسلام و در زمان امپراطوری‌ها چند‌صد ساله برمی‌گردد که بخشی از میراث فرهنگی کشور به آن زمان تعلق دارد و دوره دوم نیز مربوط به دوران صفویه است که در این زمان نیز عمران و آبادانی گسترده‌ای در سراسر ایران انجام شد و بخش‌های وسیعی از میراث فرهنگی امروز و ساختمان‌ها، پل‌ها و تأسیسات کشور مربوط به این دوره است.

احمدی‌نژاد دوره سوم عمران و آبادانی در کشور را مربوط به دوران پس از انقلاب اسلامی و در نظام جمهوری اسلامی ایران دانست و سازندگی صورت گرفته در طی 32 سال پس از انقلاب را در طول تاریخ ایران بی‌‌نظیر خواند.

وی حضور 150 ساله استعمارگران و دولت‌های بی‌لیاقت در ایران را مورد اشاره قرار داد و با بیان اینکه در این دوره عمران و آبادانی با مانع روبه رو شد و شهرها، روستاها، کشاورزی، صنعت، فرهنگ و علم به سمت نابودی رفت، تأکید کرد: امروز حرکت سازندگی در تمام ایران در زمینه‌های گوناگون به سرعت ادامه دارد.

رئیس جمهور حرکت در جهت اجرای عدالت را یکی دیگر از دستاوردهای انقلاب اسلامی برشمرد و با اشاره به تولید 25 میلیون تنی بخش کشاورزی قبل از پیروزی انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: امروز تولید کشاورزی ایران از مرز 100 میلیون تن در سال گذشته است.

***
به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، قطعنامه راهپیمایی سراسری مردم ایران در یوم الله22 بهمن ماه امسال در 10 بند صادر شده است که متن کامل آن به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
"و نرید ان نمن علی الذین استضعفوا فی الارض و نجعلهم ائمه و نجعلهم الوارثین " قصص50
حمد و ثنای بی‌کران خداوند یکتای بی‌همتا را که به فضل و کرم حضرتش، نعمات بی‌بدیل انقلاب اسلامی و الطاف پربرکت رهبری حضرت امام خمینی (رضوان الله تعالی علیه) را تقدیر تاریخی ملت ایران ساخت تا زندگی شرافتمندانه مردمان این مرز و بوم به شوق حسن عاقبت در پرتو نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، الگوی ملت‌های دیگر شود.

ملت مسلمان و انقلابی ایران، در طلیعه سی و سومین فجر انقلاب اسلامی، متحد و یکپارچه و با گام هایی استوار و سرشار از بصیرت، بزرگی و عظمت خدای جل جلاله را از عمق جان و عمل فریاد بر می آورد و با اعلام وفاداری کامل نسبت به رهبر حکیم خویش، بر صبر و استقامت خود تا تحقق کامل وعده های الهی، جانانه پای می فشارد. اکنون در نقطه اوج راهپیمایی پرشکوه و سراسری یوم الله بیست و دوم بهمن و در روزگار نورانی انتظار فرج حجت حق حضرت صاحب الزمان (عج) و در ایام سرور و سراسر نشاط ربیع و در شرایط پیچیده، حساس و سرنوشت ساز جهان اسلام که بارقه های بیداری اسلامی به طور عینی و عمیق نمایان شده است با بانگ توحیدی الله اکبر مواضع خود را به جهانیان اعلام می داریم:

1) سی و دو سال حیات پربرکت جمهوری اسلامی، اثبات این واقعیت است که نظریه حکومتی اسلام و تئوری "ولایت فقیه "، دکترینی راهگشا برای مدیریت و حرکت جوامع به سمت پیشرفت حقیقی و عدالت اجتماعی است.

ملت ایران در آغاز سی و سومین بهار معطر انقلاب، پروردگار کریم را به خاطر برخورداری از نعمت گرانقدر اندیشه های پربرکت حضرت امام (ره) سپاس می گوید و بار دیگر از عمق روح و جان با امام راحل عظیم الشان پیمان می بندد تا با قدرشناسی از میراث تاریخی و سعادت بخش آن بزرگوار، از "اصل رکین ولایت فقیه " همچون عمود خیمه جمهوری اسلامی تا پای جان صیانت نماید.

2) ملت متحد و پراستقامت ایران، گذر از فراز و نشیب‌ها، بحران‌ها، توطئه ها و فتنه‌ها و تداوم حرکت کشور به سمت تحقق اهداف و آرمان های انقلاب را در درجه نخست، وامدار مدیریت و رهبری خردمندانه و پرصلابت رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و ولی فقیه زمان حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مدظله العالی) دانسته و همدل و یکصدا بر تبعیت از اسلام ناب محمدی (صلی الله علیه و آله و سلم) و پیروی کامل از رهنمودهای معظمّ له که رمز استمرار مقتدرانه و سرافرازانه انقلاب است تاکید نموده و تضعیف این حقیقت درخشان و راهگشا را خوش خدمتی به دشمنان اسلام و انقلاب دانسته و آن را شدیدا محکوم می‌کند.

3) قیام پرشکوه مردم مصر و فریادهای اسلام خواهی آنان در آستانه سی و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ملت ایران، رویش شوق انگیز و طراوت بخش دیگری است که صدور حقیقی انقلاب اسلامی را معنا می‌کند.

ملت ایران، با برخورداری از تجربیات سی و دو سال پایداری و بصیرت و پیشرفت، ضمن اعلام حمایت کامل از قیام مردم مسلمان مصر و خیزش مردم تونس و دیگر کشورهای خاورمیانه و تذکر این حقیقت جاری در هستی که: وعده حمایت و نصرت الهی از مظلومان و حق جویان وعده ای تخلف ناپذیر است که در پرتو ایستادگی ملتها، بدون هیچ گونه تردیدی محقق خواهد شد؛ آنان را به هوشیاری کامل در مقابل توطئه‌ها و ترفندهای پیچیده نظام استبداد بین الملل و در راس آن آمریکا و اسرائیل برای ایجاد اختلاف و انحراف در مسیر مبارزات ملت ها فرا می خواند.

4) شیطان بزرگ آمریکای جنایتکار و غده سرطانی خاورمیانه، رژیم غاصب صهیونیستی، با همراهی مدعیان دروغین حقوق بشر همچنان در گوشه و کنار جهان به جنایت در حق بشریت و تضییع حقوق ملت ها مشغولند، ملت ایران ضمن یادآوری سخن حکیمانه و مقتدرانه امام (ره) که فرمود: "آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند " با اعلام حمایت همه جانبه از مظلومان و پشتیبانی از حرکت های ضد ظلم ، فجایع خونبار آمریکا و هم پیمانان شیطان بزرگ درفلسطین، عراق، افغانستان، لبنان و دیگر مناطق جهان که دستاوردی جز آغشته شدن دستان آمریکای جنایتکار به خون مسلمانان را ندارد به شدت محکوم می‌کند.

5) ترور، کودتا، جنگ قومی، تحریم، 8 سال جنگ تحمیلی، 32 سال جنگ روانی بی وقفه و همه جانبه و فتنه های گوناگون از جمله فتنه سال 1388 بخشی از طرح ها و اقدامات جبهه کفر و شرک و نفاق در مقابله با ملت مسلمان ایران و نظام اسلامی است که به یاری حق و در پرتو عنایات الهی، هدایت مدبرانه مقام معظم رهبری و استقامت و بصیرت ملت، ناکام مانده است .

ملت ایران بصیرت و هوشیاری، حضور در صحنه و پایداری و استقامت را تنها راه استمرار مقابله مقتدرانه و پیروزمندانه با توطئه های دشمنان اسلام و ایران دانسته و ایجاد کوچک ترین خلل در این روند را توسط هر عامل و عنصری، عملا خدمت به دشمنان قسم خورده اسلام و امام(ره) و خیانت به آرمانهای ملت مسلمان ایران می داند.

6) دستاوردهای امیدبخش نظام اسلامی در زمینه های گوناگون علمی و فناوری- پزشکی- هوافضا- نانو و دیگر عرصه ها و نیز پیشرفت های افتخار برانگیز هسته ای، نتیجه اعتماد به نفس و باور عمیق جوانان و دانشمندان این مرز و بوم به توانایی های ملی است ، ملت ایران با قدرشناسی عمیق و تشکر ویژه از نخبگان، دانشمندان و اندیشمندان خود، جوانان عزیز را به ادامه جهاد علمی و فرهنگی برای برافراشته شدن پرچم تمدن اسلامی ایرانی در جای جای سرزمین کهن ایران اسلامی فرا می‌خواند.

7) ملت غیور ایران ضمن گرامی داشت یاد دانشمندان شهید هسته‌ای مانند دکتر علی‌محمدی و دکتر شهریاری و محکوم نمودن سیاست دشمنان اسلام و ایران در ایجاد رعب و وحشت و ترور فرزندان دانشمند این سرزمین و تاکید بر حقوق کامل هسته ای ملت ایران، سیاست پایداری نظام در مقابل فشار قدرت‌های قلدر جهانی را مورد حمایت کامل قرارداده و هیچ عاملی را قادر به ایجاد خلل در اراده ملت و دانشمندان و نخبگان برای جلوگیری از تحقق آینده درخشان ایران سرافراز نمی‌داند.

8) ملت فهیم و هوشیار ایران، با اعتقاد قلبی به این واقعیت که اختلاف‌، موریانه انقلاب است.

مدیریت اختلاف سلایق و پرهیز از هرگونه گفتار و رفتار اختلاف برانگیز را خواست رهبر حکیم انقلاب و وظیفه اجتناب ناپذیر و خطیر مسئولان نظام دانسته و آحاد مردم و به ویژه مسئولان خدوم و زحمتکش نظام را به تعمیق وحدت ملی دعوت می‌کند.

9) ملت شریف و آزاد ایران ضمن تشکر از اقدامات و تلاش‌های قوای سه گانه به ویژه دولت خدمتگزار و باور این مهم که اجرای صحیح - دقیق و برنامه برنامه ریزی شده طرح هدفمند کردن یارانه‌ها، گامی بلند در جهت آرمان تحقق عدالت اجتماعی است .

همراهی و همکاری مردم با دولت و توجه ویژه برای جلوگیری از سوء استفاده سودجویان و فرصت طلبان، دو عامل مهمی است که می تواند اجرای صحیح این قانون مهم را تسهیل و آثار مثبت آن را برای اقشار مختلف جامعه ملموس سازد.

10) پیروزی انقلاب‌، شکل گیری نظام مقدس جمهوری اسلامی و دستیابی به عزت و شرف و استقلال و آزادی ملت، مدیون خون پاک شهیدان معظم و صبر و استقامت تحسین برانگیز خانواده های گرانقدر آن عزیزان است، ملت مسلمان ایران تکریم و قدرشناسی هرچه بیشتر از این خانواده های سرافراز را وظیفه خود و همه مسئولان دانسته و تلاش بی وقفه در راه تحقق آرمان های اسلام و انقلاب را راه حقیقی سپاس از شهیدان گلگون کفن میهن اسلامی می‌داند.

والسلام علیکم و رحمت الله و برکاته
بیست و دوم بهمن 1389 هجری شمسی هفتم ربیع الاول 1432 هجری قمری مطابق با یازدهم فوریه 2011 میلادی


 
 

بازتاب راهپیمایی در رسانه‌های جهان

حضور گسترده و میلیونی ایرانیان در بیعت مجدد با آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی و رهبری در سی‌و دومین سالروز پیروزی انقلاب، در رسانه‌های بین‌المللی بازتابی گسترده‌ای داشت و هر یک از رسانه‌های بین‌المللی خبر این روز عظیم ملت ایران را در صدر اخبار خود قرار دادند.

در این میان شماری از رسانه‌های غربی از جمله بنگاه سخن پراکنی "بی‌بی‌سی" و نیز خبرگزاری رویترز سعی کردند از کنار این حضور گسترده به سادگی بگذرند یا آن را کم رنگ جلوه دهند.

شبکه تلویزیونی "بی‌بی‌سی " حضور ده‌ها میلیون ایرانی در بیعت با نظام و رهبری در حماسه ۲۲ بهمن ۸۹ را به هزاران نفر تقلیل داد و به این ترتیب بار دیگر رویگرد استعمارگرانه لندن را به نمایش گذاشت.

خبرگزاری رویترز نیز با وجود خصومت خبری، مجبور شد سکوت خود را شکسته و با وجود اینکه در راهپیمایی سی‌و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی میلیون‌ها ایرانی شرکت داشتند، گزارش دادکه هزاران ایرانی در این راهپیمایی حضور داشتند.

*خبرگزاری فرانسه با اعلام خبر حضور گسترده مردم ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن اعلام کرد که مردم در این راهپیمایی پلاکاردهای "مرگ‌بر‌آمریکا " و "مرگ بر اسرائیل " و حمایت از مردم مصر در مقابل حسنی مبارک در دست داشتند.

خبرگزاری فرانسه در بخش دیگری از گزارش خود از تهران به قلم محمد داوری با اشاره به راهپیمایی مردمی ایران به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی نوشت: صدها هزار ایرانی با سر دادن شعارهایی در حمایت از قیام مردمی در برخی کشورهای عربی و محکومیت سیاست‌های آمریکا ، امروز جمعه به مناسبت گرامیداشت سی و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران به سمت میدان ازادی تهران به راه افتادند.

این خبرگزاری ادامه داد:‌ مردان ، زنان و کودکان هنگام حرکت به سمت میدان ازادی در خیابان‌های تهران شعار های مردم مصر ،‌ مردم تونس قیام شما عادلانه و بر حق است و ما با شما هستیم، سر می‌دادند.

خبرگزاری آسوشیتدپرس نیز در گزارشی از بازتاب راهپیمایی عظیم ملت ایران نوشت که صدها هزار ایرانی در گرامیداشت سالروز ۲۲ بهمن به خیابان‌ها آمده‌اند تا حمایت خود را از نظام این کشور به نمایش بگذارند.

آسوشیتدپرس در ادامه نوشت: در میدان آزادی تهران، جمعیت عظیمی در حالی که پرچم‌های ایران و تصاویر "آیت‌الله خمینی " بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران و همچنین تصاویری از "آیت‌الله خامنه‌ای " را در دست داشتند، گردهم آمده بودند.

خبرگزاری شین‌هوا نیز در انعکاس راهپیمایی عظیم مردم ایران در سی‌و دومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، آنرا در راستای تجدید پیمان دوباره ملت ایران با نظام جمهوری اسلامی دانست.

این خبرگزاری چینی تاکید کرد: سیل عظیمی از ملت ایران با سر دادن شعارهای ضد آمریکایی و ضداسراییلی از مناطق اطراف به میدان آزادی تهران آمدند تا سی‌و دومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را گرامی بدارند.

روزنامه آمریکایی "بوستون گلاب " در گزارشی درباره حضور گسترده ملت ایران در راهپیمایی عظیم سی‌ویکمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی نوشت: ۲۲ بهمن که هر ساله میلیون‌ها نفر را تنها در پایتخت ایران به خیابان‌ها می‌کشاند، سالروز اتحاد ملت ایران است.

شبکه خبری فاکس نیوز آمریکا در خبری به حضور چشمگیر ملت ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن اذعان کرد و گزارش داد که هزاران هزار نفر در این راهپیمایی حضور پیدا کردند و۲۲ بهمن را جشن گرفتند.

خبرگزاری "ترندنیوز " آذربایجان در خبری درباره برگزاری مراسم سی‌و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران نوشت که ایرانیان در تمامی ۸۱۸ شهر و ۴ هزار روستای خود راهپیمایی‌هایی را برگزار کردند.

ترند نیوز به تظاهرات عظیم مردم تهران اشاره کرد و نوشت که تظاهرات کنندگان به سمت میدان آزادی حرکت می‌کردند و شعارهایی نظیر "استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی " و "مرگ بر آمریکا " و "مرگ بر اسرائیل " سر می‌دادند.

 

بي‌انگيزگي جريان "نه غزه نه لبنان" براي حضور خياباني پس از سرنگوني مبارك

 

جريان فتنه كه سال گذشته با سردادن شعار "نه غزه نه لبنان" در روز قدس تهران طمع زيادي را در ميان رژيم صهيونيستي برانگيخت، به‌طوري كه برابر اسناد منتشر شده، محمود عباس به فاصله كوتاهي پس از اين اتفاق مأموريت حمايت از تأسيس شبكه راديويي موسوي با پرداخت 50 ميليون دلار از طريق يك تاجر فلسطيني را عهده‌دار شد، از شب گذشته و پس از سرنگوني ديكتاور مصر به‌عنوان بزرگ‌ترين حامي استراتژيك رژيم صهيونيستي در منطقه براي حضور خياباني بي‌انگيزه شده است.


موسوي و كروبي هفته گذشته در نامه‌اي به وزير كشور براي راهپيمايي در زمينه آنچه كه آن را حمايت از مردم مصر مي‌خواندند، درخواست مجوز كردند. ارائه اين درخواست كه با پيشنهاد كروبي بوده و موسوي نيز آن را پذيرفته است، در جلسه لايه دوم جريان فتنه مورد بحث‌هاي زيادي قرار گرفت، به‌طوري كه برخي اعضاي اين جلسه اظهار عقيده كردند چگونه علي‌رغم اينكه در طول 20 ماه گذشته ادعاي نامشروع بودن دولت بارها تكرار شده، اكنون براي حضور در خيابان از همين دولت درخواست مجوز مي‌كنيم.


در عين حال، سقوط ديكتاتور مصر هم‌زمان با روز 22 بهمن، انگيزه جريان فتنه و مبدع شعار "نه غزه نه لبنان" را براي حضور در روز 25 بهمن تا حد قابل توجهي از بين برده است، چرا كه اين جريان در نظر داشت، با حضور خياباني و مخابره تصاويري از درگيري‌هاي احتمالي مشابه‌سازي نظام سياسي ايران با مصر را به دنيا مخابره كرده و مبارك را از نقطه كانوني توجه افكار عمومي دنيا نجات دهد.


ادعاي حمايت از مردم مصر براي كسب مجوز حضور خياباني در حالي است كه موسوي و جريان فتنه هم در تبليغات انتخاباتي و هم پس از آن بارها از گره زدن سياست خارجي ايران به مسأله فلسطين و لبنان انتقاد كرده بودند اما پس از تحولات اخير به‌منظور هم‌افزايي پنهان مبارك و انتقال دادن مركز توجه‌ها از مصر به ايران، شعار "نه غزه نه لبنان" را به "هم مصر هم تونس" تغيير دادند.


در عين حال، برخي معتقدند علاوه بر اينكه موسوي و مبارك هر دو به‌شدت مورد حمايت امريكا و رژيم صهيونيستي بودند، در تعدادي از ويژگي‌هاي ديگر شخصيت و رفتاري نيز مشترك هستند.


حسنی مبارک در حالی خود را رییس جمهور مادام‌العمر می‌دانست که بنا بر گزارش‌های رسمی از محبوبیت کمتر از 10 درصدی مردم برخوردار بود و 90 درصد خواهان برکناری وی از قدرت بودند. دقیقاً همین وضعیت در سال گذشته در جریان یک انتخابات پرشور و با مشارکت 85 درصدی مردم انقلابی ایران اسلامی برای موسوی پدید آمد. در آن انتخابات رقیب وي با رأی قاطع پیروز شد اما او حاضر به تمکین در برابر رأی مردم و تن دادن به قانون (علی‌رغم ادعاهای قانونگرایی) نشد و با اتخاذ روش‌های غیر دمکراتیک و مستبدانه، رفتارهاي ساختارشكنانه را در پيش گرفت كه طومار آن‌ها در 9 دي و 22 بهمن 88 برچيده شد اما مردم به او لقب "دیکتاتور" دادند.


همچنين هر دو نفر مورد حمایت کاخ سفید و برخودار از پشتیبانی‌های پنهان و آشکار رژیم‌های مرتجع و خود فروخته‌ منطقه بودند و با يكديگر پاس‌كاري داشتند. در واقع همانطور که در جریان فتنه سال گذشته حسنی مبارک، اقدامات ضدانقلابی و فتنه‌گرانه‌ی موسوی و اطرافیانش را مورد پشتیبانی قرار داد، اکنون نیز در ادای دین و جبران بدهی خود، البته با نعل وارونه زدن و برای فروکش کردن قیام مردم مصر و نجات حسنی مبارک و انحراف افکار عمومی، در یک ترفند آمریکایی دیکته شده خواستار راه‌پیمایی به اصطلاح حمایتی از مردم مصر آن‌هم بعد از راه‌پیمایی گسترده مردم در 22 بهمن شده است.


 

اسرائيل تنها و تنهاتر مي شود

نشريه آلماني دي سايت ضمن درج اين خبر نوشت: بدون حسني مبارك، بنيامين نتانياهو نخست وزير اسرائيل كاملاً در منطقه تنها خواهد شد. اسرائيل از پديد آمدن انقلابي همچون انقلاب اسلامي ايران در مصر هراسان است. قبل از سقوط رژيم شاه درايران در سال 1979 هيچ كس در غرب باور نمي كرد كه اين رژيم سقوط كند، اما امروز جمهوري اسلامي در ايران حكمفرماست.


به تازگي تلويزيون 10 اسرائيل نيز ضمن گزارشي تأكيد كرده بود: قيام مردم مصر، اسرائيلي ها را به فضاي سال 1979 و انقلاب اسلامي ايران مي برد، سالي كه مردم ايران با رهبري روحانيت، رژيم شاه را ساقط كردند. كارتر رئيس جمهور وقت آمريكا، رژيم شاه را سرمايه استراتژيك واشنگتن براي پيشبرد اهداف خويش در منطقه معرفي مي كرد.
همچنين راجر كوهن در روزنامه آمريكايي نيويورك تايمز حوادث مصر را به انقلاب سال 1979 ميلادي در ايران تشبيه كرد و يادآور شد: غرب به شدت از سوراخ انقلاب ايران گزيده شد. امروز دوباره گويا تاريخ از ياد ما رفته است. آمريكا آن زمان براي مدت طولاني به شاه پهلوي چسبيده بود و سپس ايران را از دست داد. بدين ترتيب مصر به تنها ستون نگاه دارنده منافع راهبردي كاخ سفيد در خاورميانه تبديل شد. بنابراين جاي شگفتي نيست اگر آمريكا به شدت مي ترسد از اينكه مصر را هم از دست بدهد.


 
 

در 22 بهمن 89، زرشک پلو با مرغ هم به کمک ساندیس آمد!

کلمه: روز گذشته، خیابان‌های انقلاب و آزادی برای سی و دومین بار قدم‌های مردمی را بر روی خود احساس کرد که برای حفاظت از آرمان‌های خود و برای اعلام حمایت از نظامی که با آنان پیمان بسته تا این آرمان‌ها را محقق کند؛ آرمان‌هایی که جرقه‌اش را روح‌الله کبیر روشن کرد و مطالبه آن را به دست مردم انقلابی ایران سپرد.

راهپیمایی ۲۲ بهمن اگرچه یک سنت طولانی مدت در ایران است که هر سال برگزار می‌شود و مردم هم نشان داده‌اند که هیچ مساله‌ای - حتی تهدید به موشک باران از سوی رژیم بعث - هم نمی‌تواند مانع از حضور گسترده آنان شود، با این حال حوادثی که سال گذشته روی داد، سبب شد تا موج جدیدی از هیجان و شوق در میان راهپیمایان و حامیان انقلاب اسلامی به وجود بیاید.

همین شور انقلابی بود که سبب شد تا آشوبگران که بنا داشتند تا سال گذشته روز ۲۲ بهمن را به آغازی دوباره برای اغتشاشات خیابانی بدل کنند، ناکام بمانند و فعالان سیاسی از آن روز به عنوان «مرگ قطعی فتنه» نام ببرند.

امسال هم مردم حضوری تاریخی و بسیار گسترده در این راهپیمایی داشتند تا به نوعی سالگرد مرگ آشوب‌های خیابانی را که پس از ۹ دی به احتضار افتاده بود، جشن بگیرند؛ جشنی که منابع رسمی از حضور ۵۰۰۰۰۰۰۰ نفر در آن در سراسر کشور خبر می‌دهند.

حضور مردم و اعلام تجدید بیعت با جمهوری اسلامی ایران در روز گذشته به حدی شکوه‌مند و عظیم بود که مخالفان ایران تنها راه مقابله با آن را در «سکوت محض» دیدند.

سایت‌ها و رسانه‌هایی که از کوچک‌ترین اخبار تخریبی درباره ایران و مسئولان کشور نمی‌گذرند و حتی درباره سرنوشت کرم‌های خاکی که به عنوان آزمایش توسط یک ماهواره‌بر ایرانی به فضا فرستاده شدند، ابراز نگرانی می‌کنند، ترجیح دادند تا اصولا اشاره‌ای به این راهپیمایی نکنند و چنان رفتار کنند که انگار در روز ۲۲ بهمن قرار نیست اتفاقی بیفتد و همه مردم در خانه‌ها مشغول استراحت هستند!

سایت «جرس» که به عنوان ارگان رسمی اتاق فکر لندن و با محوریت عطاءالله مهاجرانی، محسن کدیور و اکبر گنجی فعالیت می‌کند، در هیچ یک از اخبار خود کوچک‌ترین اشاره‌ای به برگزاری این راهپیمایی در سراسر ایران نکرد و ترجیح داد دست به انتشار مطالبی علیه اصل ولایت‌فقیه و فحاشی علیه مسئولان نظام بزند.

<

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: شنبه 23 بهمن 1389برچسب:,
ارسال توسط arman
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 182
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاین : 1