پاي اصلاح سينما مي‌ايستم

   فرج‌الله سلحشور درباره پرداخت جريمه 4 هزار توماني به خانه سينما در گفت‌وگو با فارس گفت: خانه سينما در حال حاضر اتاق فرماندهي جبهه جنگ فرهنگي دشمن در قلب جمهوري اسلامي ايران است. كساني كه كارشناسان و داوران اسكار را به ايران دعوت كردند و فرزندانشان با سفارت‌ سوئد، انگليس، بنياد سورس و سبزهاي آلمان در ارتباط هستند را در جهت دشمن مي‌دانم و حركت كلي سينما را در جهت انقلاب اسلامي نمي‌دانم.
وي ادامه داد: خانه سينما در جهت انقلاب و اسلام نيست و اهدافي كه براي كن، هاليوود و كمپاني‌هاي صهيونيستي طراحي شده، از سوي خانه سينما نيز پي‌گيري مي‌شود. البته اين مساله در سينماي دنيا جاري است و مختص جمهوري اسلامي نيست. همان‌قدر كه ايران در زميني كه غرب برايش طراحي كرده، بازي نمي‌كند، سينماي ايران در آن زمين بازي مي‌كند و همان‌قدر كه ايران در برابر استعمار مبارزه مي‌كند، سينما اهل مبارزه نيست.
كارگردان مجموعه تاريخي «يوسف پيامبر(ع)» در ادامه تصريح كرد: البته من روي سخنم با اهالي سينما نيست كه انسان‌هاي فرهيخته، هنرمندان با تجربه و دلسوخته فراوان دارد ولي متاسفانه حركت سينما و گردانندگان آن و آنهايي كه به اين اهالي سرويس مي‌دهند، صحيح نيست و مسير را غلط نشان مي‌دهند.
سلحشور كه ساخت سريال «مردان آنجلس» را در پرونده كاري خود دارد، اظهارداشت: من به خاطر اهانت به خانه سينما محكوم شده‌ام كه برايم افتخار است. برخي‌ها به خاطر اهانت به ولي فقيه، قرآن و اهل بيت، خون شهدا، وطن و خيانت به مردم محكوم مي‌شوند، زنداني مي‌شوند و جرم و جريمه مي‌شوند اما من به خاطر اهانت به خانه سينما محكوم شده‌ام كه آن را براي خود افتخار مي‌دانم.
وي عنوان داشت: تا زمانيكه اين سينما درست نشود و فيلمسازي در خدمت اسلام و انقلاب قرار نگيرد، دست از برخورد با اين سينما برنخواهم داشت و سازش مسوولان و تسليم آنها در برابر اين جريان منحط نمي‌تواند مرا وادار به سكوت كند.
سلحشور گفت: اين محكوميت كه بيشتر به مزاح شبيه است و حتي اگر به جرم بيشتري نيز محكوم شوم پاي اصلاح سينما مي‌مانم و وظيفه خود مي‌دانم در برابر همه آنها بايستم.

 

عبادی معرف شکل نوینی از اسلام یا به عبارت دیگر اسلام اصلاح شده و هماهنگ با الگوهای دموکراسی نوین(غربی) می باشد و سعی نموده است هماهنگی را بین دموکراسی غربی،حقوق بشر و اسلام ایجاد نماید.

کلمه: یک موسسه نروژی در حالی شیرین عبادی را برای سخنرانی در نشستی دعوت نموده است که از وی بعنوان "بنیانگذار اسلام همگام با دموکراسی غربی" نام برده است.

کالج نروژی لوثر، (Luther)در وصف حال بانوی سالخورده متواری در خارج کشور می نویسد:شیرین عبادی، برنده جایزه صلح نوبل سال 2003 از فعالان حقوق بشر و تلاش گر می باشد.

وی شخصی است که بدنبال راه حل های دموکراتیک بوده و از جمله مخالفان جمهوری اسلامی ایران می باشد.

در ادامه توصیف این موسسه از بانوی متواری در اروپا آمده است:عبادی معرف شکل نوینی از اسلام یا به عبارت دیگر اسلام اصلاح شده و هماهنگ با الگوهای دموکراسی نوین(غربی) می باشد و سعی نموده است هماهنگی را بین دموکراسی غربی،حقوق بشر و اسلام ایجاد نماید.

گفتنی است که موسسه لوثر از حامیان ادیان نوین و من درآوردی کنونی می باشد و در سال 2009 باراک اوباما در این موسسه به ایراد سخنرانی پرداخت.

قرار است عبادی در 4 ماه مارس سال جاری در ساعت 19 به وقت محلی اولین سخنران این نشست باشد.اوبما نیز برای سخنرانی در این نشست دعوت شده است.


 
مهدی هاشمی حلقه مفقوده و کلید اسرار بسیاری از حوادث انتخابات گذشته ریاست جمهوری و سر حلق

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط arman
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 182
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاین : 1